Ինչո՞ւ պետք է շարունակել SEO առաջխաղացումը կորոնավիրուսի (COVID-19) համաճարակի պարագայում Կորոնավիրուսի համաճարակը սարսափելի է ոչ միայն առողջության, այլև տնտեսության համար, […]
2020 թ. 10 կարևոր SEO թրենդները
Search Engine Journal-ը տարեվերջին ամփոփել է 2019-ի SEO արդյունքները և ավելի քան 50 փորձագետների հետ հարցման միջոցով պարզել է, թե […]
5 կարևոր ցուցանիշներ, որոնք անմիջականորեն ազդում են կայքի առաջաղացման վրա
Նույնիսկ լավագույն SEO լուծումներ ունենալը դեռ բավական չէ որոնողական համակարգերում դասակարգվելու համար: Այսօր որոնողական համակարգերի ալգորիթմները հաշվի են առնում ավելի […]
SEO օպտիմիզացիա: Պայմաններ
«SEO օպտիմիզացիա»-ն կայքի էջերի օպտիմալացումն է՝ որոնման արդյունքում որոնողական համակարգերի թոփ հորիզոնականներում հայտնվելու նպատակով: Կայքի օպտիմալացման աշխատանքների արդյունքները տեսնելու համար […]
Կոնտեքստային գովազդ: Պայմաններ
Կոնտեքստային գովազդը արդյունավետ գործիք է կայքի այցելությունների և պատվերների քանակն արագ ավելացնելու համար: Եթե որոշել եք կայքի առաջխաղացման համար ընտրել […]
Google-ի որոնման արդյունքների տեսքի փոփոխություն Desktop տարբերակում
2019թ. Google-ը թարմացրեց որոնման արդյունքների տեսքը բջջային տարբերակում: Այս շաբաթ ընկերությունը որոնման արդյունքների փոփոխություն է կատարել desktop տարբերակում: Նոր դիզայնն […]
Ինչպե՞ս կայքերն առաջխաղացնել Google-ում
Google որոնողական համակարգն ունի ամենամեծ լսարանն աշխարհում, ինչը նշանակում է, որ Google-ի միջոցով կայքերի առաջխաղացումը զգալիորեն մեծացնում է որոնողներին հասանելի դառնալու […]
Կայքի աուդիտ [SEO աուդիտ]
Բովանդակություն Աուդիտի անհրաժեշտությունը Կայքի աուդիտի տեսակները Տեխնիկական աուդիտ Ներքին աուդիտ Օգտակարության աուդիտ Մարքեթինգային աուդիտ Աուդիտի անհրաժեշտությունը Շատ բիզնես նախագծերի հեղինակներ […]
Կայքի ներքին օպտիմիզացիա: Հիմնական տարրերը
Կայքի առաջխաղացման կարևորագույն էտապներից մեկը ‹‹կայքի ներքին օպտիմիզացիա››-ն է, ինչը ենթադրում է կոդի, մետա թեգերի, բովանդակության, կառուցվածքի օպտիմալացում և այլն: […]