2019թ. Google-ը թարմացրեց որոնման արդյունքների տեսքը բջջային տարբերակում: Այս շաբաթ ընկերությունը որոնման արդյունքների փոփոխություն է կատարել desktop տարբերակում: Նոր դիզայնն արդեն մասամբ հասանելի է հայաստանյան օգտատերերին: Ենթադրվում է, որ ամբողջական թարմացումը հասանելի կլինի Google-ի օգտատերերին մինչև շաբաթվա վերջ:

Google-ի օրգանիկ որոնման արդյունքների նոր տեսքը

Նախկինում օրգանիկ որոնման արդյունքներում կայքի ֆավիկոնը ( փոքր լոգոն) չէր ցուցադրվում: Այն տեսանելի էր միայն կայքը բրոուզերում բացելուց հետո՝ բրոուզերի վերին հատվածում:

favicon title

Այժմ օրգանիկ որոնման արդյունքների ցուցադրման ժամանակ ֆավիկոնը երևում է նաև կայքի սնիպպետում՝ կայքի հղումից առաջ:

google նորություն

Միաժամանակ, նախկին տարբերակի դեպքում կայքի հղումը գտնվում էր վերնագրից (Meta title) հետո, իսկ այժմ էջի URL-ը գտնվում է վերնագրի վերևում, ֆավիկոնից հետո:

որոնման արդյունքների փոփոխություն
Google-ի օրգանիկ որոնման արդյունքների արտաքին տեսքը նախկինում և հիմա

Որոնման արդյունքների փոփոխություն Google գովազդի արտաքին տեսքում

Google-ը փոփոխել է նաև որոնման արդյունքների տեսքը կոնտեքստային գովազդի ցուցադրման դեպքում: Նախկինում գովազդի նշումը վանդակի մեջ էր և բաց երանգով: Այժմ այն տեքստի տեսքով է և ավելի նկատելի՝ մուգ գույնով ու հաստ տառաչափով:

Google գովազդի նոր տեսքը
Որոնման արդյունքում Google գովազդի նախկին և ներկայիս տեսքը

Արդյո՞ք Google-ի որոնման արդյունքների նոր ինտերֆեյսը կազդի կայքի այցելությունների վրա: Հետևե՛ք ձեր կայքի դիտումներին և փորձեք վերլուծություններ անել: